Day 52: ):

Assalamualaikum.
Hey. hm. Xtau nk taip pe sbenarnye. Tapi ati nk luahkn rse. Minggu ni stress sgt2. So many works to do. But tonight, even worst. Teringat peristiwa tuh. Setiap kali ingt mesti aku nangis. Peristiwa paling aku xkn lupa. Peristiwa yg betul2 wat aku sedey. And aku ingt mlm ni. Sush org len nk phm kita. Sume bnda snang nk ckp dgn kata2 tnpa tau prasaan org len. Jnji senang nk bg tp sush nk tunaikn. Lumrah manusia. Aku jgk manusia. Ntahla. Mungkin terlalu byk bnda yg aku harapkn dr jnji2 org len terutama dr org yg kita syg. Lumrah manusia. Setiap jnji yg ditaburkn msti kita mengharap. Terutamanye perempuan. wlaupun hakikatnye jnji tu cme bnda kecik je. bnda kecik tu la ble xtunaikn kte terkilan. Hm. Ntahla. Mals dh nk membebel. Nite. Assalamualaikum.

Ulasan

Catatan Popular