Day 7:: What have i done?

What? F.Y.I., arini adalah ari membuang masa sedunia. Aku memang buang masa sangat2. Xde langsung keje berfaedah yang aku wat arini except aku bawak mak aku gi kuar kuar duit and cash deposit duit dia. Tu je kot yang berfaedah yang aku rase. Dari pagi, aku bangun tido aku on9 jap. Then mak aku balik dari kedai aku gi wat roti telur for breakfast. Pastu baru aku gi mandi ape bagai. After breakfast trus gi PJ and State jap settlekan duit mak aku tuh. Then balik umah masak plak for lunch. On9 jap sementara tunggu mak aku tgk Safa and Marwah.

Then baru lunch together2. Pastu sambung on9 lagi. Dok tengok Oh Yeah plak ngan gossip lagi.

 ni pandai2la cari kat Youtube, bersepah kot.

http://beautifulnara.com/

http://www.ohbulan.com/
Sampai sakit2 blakang aku gara2 tengok sambil baring. Huuuu. Ni sume anak2 buah aku punye pasal, Mieza+Ira. Sebok nak on je kejenye (Actually xde kene mengena pon, dia soh aku mention name dia kat blog nih. Sebabkan kesian, aku pon dengan baek hatinye me'mention'kan nama dorang. Hahahah!). Jap gi aku nak continue tengok citer endon kat astro plak. Citer baru, ganti citer Bukan Diriku.


Citer baru ni aku xtaula best ke x. Tengok ari Jumaat ritu cam bolehla tahan. Okla. Aku xdela fanatik sgt ngan citer endon ni. Bese2 je. Huhuhu.


Wohahahah! Banyak jugak aku merapek hari ni. Sorryla entry ntah pape sket. Xbape bese sangat actually pkai blog ni. Saje2 nak jadikan hobby baru, heheh (ade ke aku hobby?). Aku skang ni pon cam dah malas nak bukak FB, bukak ble perlu je. Klu ade info pape pasal class ke. Baru terhegeh2 nak bukak. Klu xbukak, macam2 aku tertinggal. Contohnye cam ritu, aku sempat deactivate jap aku nye FB. Cey, konon2 nak fokus study. Nah! Amik ko, aku xdapat hint untuk test yang aku nak amik tuh. After activate balik baru aku tau ade hint rupanye. Giler tersisih. Huhuhu. After this, Insyaallah aku tak deactivate lagi. Ok la, aku nak blah la. Xsolat Asar lagi ni. Sebelum tuh, nak share sket pasal P.M.S. Coz, suddenly aku teringat plak citer aku tengok semalam nagn anak buah n kakak ipar aku. Agak kurang sopanla citer dia, tajuk dia, BLOOD NIGHT, THE LEGEND OF MARY HATCHET. Citer dia cam kurang sopan sket la. Actually dia pasal PMS yang cam xleh nak control sampai nak bunuh2 orang. Giler scary la part dia bunuh tuh. Tercabut sana sini. Klu nak tengok, tryla search sendiri ok? And this one plak, only pasal PMS je. So, enjoy!
Pre Mentrual Syndrome

Ulasan

Catatan Popular