Day 5:: Sok test lagi la pulak,

Huuuuuuuuuuu. Penat dok jadi student ni. Asyik de test je. Xde test, de kuiz. Huuuuuuuuuuu. Xpela nak wat cmne. Nak jadi orang BERJAYA kenala USAHA kn2? Xgitu? Hihih. Sok aku de lagi satu test. Test ENGINEERING MANAGEMENT. Memang terbaek dari ladang. Subjek memerlukan kitoang fokus bab2 hafal menghafal ni ye. Habisla aku. Huuuuuuuuuuu. Dahla xmo da dah citer pasal test. End!


Tadi balik class aku dikejutkan dengan sebungkus parcel yang member umah aku letak kat tempat buku2 aku. Ingatkan baju bundle yang aku doh booked kat ade 1 blog ni, rupa2nye baju preorder yang aku n Mr.BF aku order ritu. Hahahha! Comel baju dia.

Ni la contoh bajunye. Comel!!!

Aku dah bagi yang laki punye kat Mr.BF aku tadi. Tadi aku gi study ngan dia. Hahah. Ari ni gelak sakan ngan dia. Heheh. Best! Sempatla dating jap kat McD sambil study management. Heheh. Macam benda dok citer tadi. Pastu dia soh aku tengok vid ni. Comel la budak rambut kembang tuh. Heehhehe.

Future Funk - America got Talent

Comel giler dak2 tu menari. Heehhe. Pastu tadi aku gitau Mr.BF aku soh tengok blog ni, sebab nak share ngan dia wallpaper baru dekstop aku. Hahahhaha. Dia tanye aku, "Chicharito la tu?". Pastu dengan confidentnye aku pun jawab, "Ha'ah!". Tengokla sendiri yerrrr.

Desktop aku.

Actually pic2 kitorang mase gi dating. Hahaha. Kene kelentong. Wek! Okla. Tu je nak share. Nite!

Ulasan

Catatan Popular