Day 6:: Holiday!

Dah bape ari dah aku xupdate blog aku. Actually bz coz test ritu. Xmenyempat aku nak on9. Ari jumaat pagi tu pon xsempat nak on9 sebab sebok packing barang nak balik. Tapi klu sempat pon mmg xelh nak on9. Dak2 umah aku kate xleh on9. Prob macam ritu. Memang sialan tol la. Ni gara2 dok extend contract la ni. Hesh! Klu apply yang baru kan senang. Ade router, leh on9 dalam bilik, ade privacy. Kan2? Sampai my Mr.BF nak belikan cable yang pangjang supaya aku leh on9 dalam bilik. Sebab nak SKYPE ngan aku. Hahahaha. Dahla.

Next aku nak citer pasal semalam. Semalam aku g GENTING HIGHLAND ngan family kakak aku n kawan dia. Aku dahla first time g sana. G dengan harapan best giler r kan. Skali tengok2 xleh men outdoor plak. Sebab hujan. Memang sejuk giler kat sana. Dengan hujan lagi. Huhuhu. Terpaksala men indoor je. Apela sangat ade ngan game indoor dorang. Tak adventure langsung. Tapi ok la. Atleast ade la gak benda nak men. Ok la. Nak share sket few pic yang aku amik mase kat sana.







P/s: actually banyak lagi. Tapi kat kakak pakai baju biru tuh. Hehehe

Ulasan

  1. eh!!!iza!!!!

    weh, aku suke tulisan kat blog ko ni..
    cmne ko buat?

    BalasPadam
  2. hahahah. aku la ni. cmne ek nak ckp. mmg ade la. tp kene edit kat template designer, then ko gi kat advanced. dekat font tu ade tulis web font. kat situ la.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular