Cara Nak Menang RM 3,000 Duit Raya Dengan SofeaRose

Assalamualaikum.

Hello readers! Dalam tak sedar dah sebulan dah kita ni berkurung kat rumah sebab Printah Kawalan Pergerakan (PKP) yang Malaysia dah lakasanakan. Harap-harapnya dengan adanya PKP ni memang dapatlah nak putuskan rantaian COVID-19 ni. Semoga Malaysia menang! Anyway, korang janganlah bersedih sebab tak dapat keluar rumah. Internet kan ada. Mesti korang pun shopping sakan kat rumah tu kan? Iza ada berita gembira nak share dengan korang ni. Siapa pernah dengar SofeaRose? Famous tau brand ni. Siapa yang pakai tudung mesti tau.

Me in Diona Hana Series Square Scarf - Ryoko Aubergine
SOFEAROSE

Kalau korang nak tau, SofeaRose ni dah ada since 2014 lagi dan sangat aktif dengan gaya Art To Wear yang digayakan dekat pentas antarabangsa seperti London pada tahun 2016 dan Madrid pada tahun 2017. SofeaRose pernah kolaborasi dengan Erra Fazira untuk Primadona Series dan tahun ni dorang kolaborasi dengan Diana Dianielle pulak untuk Grandeur Raya yang ada 40 pilihan koleksi raya yang mewah tapi dengan harga mampu milik.

Kolaborasi terkini. (Image from SofeaRose FB)

CARA NAK MENANG


So macam mana nak menang duit Raya dengan SofeaRose ni? Senang je cara dia! Korang cuma perlu buat pembelian minima sebanyak RM109 melalui beberapa platform ni mengikut pilihan korang:

  1. Website www.sofearose.com
  2. Facebook @sofearose
  3. Instagram @sofearose_hq
  4. Agent / Dropship SofeaRose yang berdaftar
Dengan tu korang berpeluang memenangi RM500 untuk enam bulan berturut-turut. Dah macam keluar duit KWSP dah. Bila dijumlahkan total jadi RM3000! Banyak tu! Siapalah seorang yang bertuah dapat menang tu nanti. Owh! Kalau korang jadi pembeli terawal, pembelian korang tu akan jadi dua penyertaan tau. So peluang nak menang tu lebih cerah.



Pemenang akan dipilih secara LIVE di Facebook dan Instagram dorang nanti untuk lebih telus. RM500 tu nanti akan dikreditkan terus ke dalam akaun pemenang pada setiap 5hb selama enam bulan berturut-turut.



TABUNG COVID 19 SOFEAROSE

Disebabkan terjadinya COVID 19 ni, SofeaRose terkesan dengan apa yang terjadi dengan keluarga yang kurang berkemampuan. Jadi SofeaRose telah lancarkan Tabung COVID 19 SofeaRose dengan menggunakan 5% hasil jualan kepada keluarga yang kurang bernasib baik. SofeaRose jugak dah bubarkan yuran pendaftaran sebagai dropship untuk bantu mereka yang tekesan dengan COVID 19 ni untuk cari pendapatan sampingan.

So sambil-sambil nak menang tu boleh la bersedakah sekali dengan SofeaRose. Tapi yang paling penting produk dia best tau! Ni antara koleksi yang korang boleh beli and sekaligus masuk penyertaan menang duit Raya.

Me in Diona Hana Series Square Scarf - Ryoko Aubergine
Eh jap! Ada lagi benda best ni. Untuk pembaca blog Iza, korang boleh dapatkan jugak diskaun 10% tau kalau korang guna kod Iza ni  untuk beli baju Raya bila buat pembelian dekat website dorang:

" IZA10 "

So jangan tunggu lagi ok? Jom shopping dan menang duit Raya dengan SofeaRose. Good luck everyone!

Thanks for reading. Till we meet again.

Assalamualaikum.

* * *

(Disclaimer: Product was given to me by SofeaRose to try out.)

Ulasan

  1. Bestnya duit raya hehehehe boleh lah tambah sikit-sikit kan ok nak kena masuk ni kita tahu siapa yang kaki contest...

    BalasPadam
  2. Sape x nak duit raya kan..jom la masuk contest..mana tau ada rezeki kita kemua

    BalasPadam
  3. Nak try la masuk contest. Mana tau ada rezeki duit raya.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular