Day 242: Menaip Kembali

Assalamualaikum!

Lama rasanya tak menaip kat sini. Iza sibuk. Literally. Actually more to tired sebenarnya. I was hoping I have time to blog again. And yes actually I have. Tapi Iza rasa macam tak mampu nak buat. Lepas anak tido mesti Iza pun tido sekali. Hujung minggu nak spend time dengan family kecik Iza pulak. Which my husband will be here every week. So masa untuk menaip blog tu Iza dah ganti dengan tido. So sad. I wish I am more strong than ever. Huuuu. Apa kan daya. During this time, I was in the office waiting the time to pass 5.30pm. Supposely Iza buat kerja. Ops. Sorry bos. Rindu sangat nak menaip sebenarnya. As you know, this is the place where I share everything that I experienced either good or bad. Seriously. This blog is just like my diary.

Tetiba rindu pulak zaman Iza sharing macam-macam benda dengan semua orang. I know, I am no one and this blog just only a blog for others. And maybe tak ada pun orang nak singgah blog Iza unless diorang taip sekian sekian then it go straight to my blog. Dengan kata lain I don't have a real follower. But I don't mind because this is my blog where I share everything I want to share. Eh emosi pulak. :P

Fuh! Semoga Iza berjaya untuk menaip kembali. And I really want too.

Me and my baby


Thanks for stopping by.

P/s: Good luck for myself

Ulasan

Catatan Popular