Day 81: Sunday Morning!

Assalamaualaikum.
Hellloooooooooooooooooooooooooo readers.
It's been a while since i'm very busy this week. Previous entry i have mentioned about my important dates right. Most of it clear already just a few more to go. Hahahah. 
Ape jadah spealing english lak ni? Hahaha. Abaikan. 
Ok so, semalam iza gi jalan2 dgn Mr.BF. Lama gak x kuar date. So lama la ktorng kuar. So far so good. Enjoying our day (xperlu citer asenye). 
Ape yg iza nk share today adalah:

My SWATCH rosak. WHAT???!


Iza ingtkan kehabisan bateri. I wonder why so fast. So semalam iza gi kedai Swatch, dia kata mechanism jam rosak. Since i just bought this watch this year, it is still under warranty. Fuh! Lega coz dia kata boleh ganti with new one and i already have my aim. Klu boleh tukar warna, iza nk amik kaler pink jgk. Xkira!

So that it is about my so-kesian watch. Then, iza de jalan2 kat DAISO. Teringt lak kat my cat yg manje kat umah tu. Iza pun belikan dia cat's collar.


Hehehe. Cute x? And this is my cat (not really sebenarnye. :P)


But the cat is cute kan?

Tu je la, xde pe dah nk cakap. Da~ Assalamualaikum!

Ulasan

Catatan Popular