Day 8:: Homework xbuat lagi laaaaaaaa.

Dah bape ari dah aku bercuti sempena CNY. Homework aku xwat satu pon lg. Solder abg aku xbagi2 lagi, memang xleh nak watla. Teknousahawan ter interview2lagi. Nak interview sape pon aku xtau. Huuuu. Bila ntah nak wat sume tuh. Ari ni aku asyik men je ngan anak buah aku, Mieza, Ira and Syasha. Sorang humming lagu, yang laen teka lagu ape. Hahah. Penat dah gelak. Pastu tadi karok plak. Macam2 lagu nyanyi. Dah xlarat dah. Penat gelak ngan nyanyi. Huuu. Ngantuk giler skang sebenarnye. Tapi...................................... Rindu plak kat Mr.BF. Dah bape ari dah xjmpe dia. Huuuuuu. Text tu dah semsetinye la. Tapi xsme klu ckap face to face. Gelak same2. Makan same2. Jalan same2. Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Cepatla balik Melaka, boleh jumpa. Xsaba nak pakai baju couple yang kitorng baru beli ritu. Tapi inner ngan tudung untuk baju tu aku xcari lagi. Nantila klu jalan2 kat mne2 ke. Nak cari kaler merah. Baru matching. Hehhehehe. Hurm................... Ape lagi nak taip ek? Dah blank actually. Xpela. Kite imbas balik pic2 mase gi dating pakai baju pink. Hehehhe. Ngan lagu dedicated for my Mr.BF. Enjoy!

6ixth Sense - Cinta Mati

It's PINK day!!!













Ulasan

  1. muke kowg ade iras la!moga jodoh kowg sampai ke jinjang pelamin ya..dan hingga akhir hayat..

    BalasPadam
  2. haah macam adik beradik dah korang dua :p

    BalasPadam
  3. huhu. yeke korang? same ke? ade rupa cam adik beradik ke? insyaallah klu ade jodoh aku ngan dia. sampai ke akhir hayat. amin!! heheh.

    BalasPadam
  4. heheheh.....lawo2 muka mamat tu....nak interview jadik model leh?..

    BalasPadam
  5. boleh2. nti sy bgi num telepon dia. :P

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular