Day 10:: Jalan2. Weeeeeeeeeeeeeeeeee!!

Ske giler arini sebab gi shopping ngn my parents. Actually aku pow mak aku blikn suar. Ritu dia kate nk belanja aku. So, aku request blikan suar. Dapatla suar 2 helai. Tu pon yang murah je. Brand LADYLIKE, adela jugak brand. Xde la cap ayam. Ok la, janji leh bawak gi kuliah. Jeans aku pon bkn byk. Ade bape kerat je pon. Huuuu. Tapi arini memang shopping sakanla aku ngn mak aku. Hahahah. Abah aku senyap je. Tu la, ikut lagi kitorang yang 'kaki' berjalan ni. Memang dia xbli pape la. Yela. Mane xnye, kitorang nak merayau kat jalan TAR ngan Masjid India. Confirm2 kat situ jual kain ela ngan tudung dengan sgt banyaknye je. Mane nak cari baju laki? Klu ade pon baju melayu. Huhuhu. Sian abah. Aku tau, dia ingtkan kitorang nak gi SOGO je sebab nak cari suar aku. Dahla dia ajak nek kete. Pastu mse otw tuh dia siap tnye lagi nak gi SOGO ke Mid Valey? Huhuhu. Sorry ek abah. Abah senyap je tadi. Huhuhu. Aku ngn mak plak sebuk cari baju nak wat baju kurung. Dapatla aku sepasang. Cotton kot, tapi cantikla. Mak aku punye shopping, dia tibai sampai 3 pasang baju. Asalnye nak cari baju untuk extra lining yang dia ade tu je. Nah! Amik ko dia punye shopping. Mengalahkan orang yang baru dapat duit 'kutu' (ni abah). Aku shopping selendang je banyak. Pastu mak aku blikan aku tempat sidai tudung kat bawah ni.
Heheheh. Kaler PINK lagi tu. Mak aku yang pilih lak tu, pandai mak pilih. Sayang mak!! Hehehe. Balik umah dengan segeranye aku menggantungkan segala selendeang yang aku de kat hanger baru tuh. Termasukla selendang yang baru beli. Heheheh. Ha! Tadi dok citer gi SOGO, aku nak citer ni. Parking sana, mak aih! Mahal giler. Sejam RM3, sejam berikutnye RM2.50. Terkejut aku tengok harga parking. Maklumla, xpenah la plak aku gi KL nek kete and parking kat SOGO. Besenye nek tren je. Huhuhu. Pastu ble dah masuk parking baru aku tau nape mahal parking SOGO. Sebab coin kat bawah ni.

And aku rase, ni la punca parking lot tuh mahal. Orang len parking sejam RM2 je sebab pkai kertas. Dia nk pakai coin bagai. Dahla klu ilang kene ganti RM50. Teruk tol. Kesimpulannye, klu nak gi KL aku sarankn nek je la tren. Baru bape hengget je. Klu nak bawak kete sekalupon, janganla parking kat SOGO. Ok la, nak chaw. Ade homework menanti. Solder pon dh smpai umh. Sok kene gi MYDIN plak cari timah. Hadoyai.

Ulasan

Catatan Popular