Day 111: Good luck!

Assalamualaikum.
Pagi2 lagi iza dah on9. Nak buat keje sebenarnye, Tapi bloging jap. Ehehe.

*       *       *       *

Kadang-kadang kita hidup perlu memilih. Memilih yang baik dari yang buruk. Mungkin dulu pernah kita lihatnya sebagai sesuatu yang baik. Tapi mungkin tidak lagi sekarang. Setiap yang terjadi ada hikmahnya. Kontra dan sakit? Atau persamaan dan kebahagiaan? Kadang-kadang kita keliru. Pilihla yang terbaik. Mungkin yang sakit itu boleh membawa kebahagiaan suata hari nanti. Itu semua takdir tuhan. Kita hanya redha menerima. 

Usia yang semakin meningkat mematangkan diri dalam membuat keputusan. Mungkin kadang-kadang celaru. Tapi masih mampu berdiri sendiri. Untuk kisah yang lalau tak usah dikenang. Berdepanlah dengan masa depan. Takut sebenarnya. Banyak cabaran. Banyak dugaan. Takut tergelincir sebelum mara. Hati gelisah, mampukah untuk laluinya nanti? Mampukah untuk menjawab setiap pertanyaan? Tunggu dan lihat nanti. Yang penting utamakan usaha. Cuba yang terbaik. 


*       *       *       *

P/S: My mom coming this 1st May. Tak sabarnye! Boleh gi jalan2. Doakan yang terbaik untuk iza ye. Iza ada banyak kekje kene siapakn. 

Ulasan

Catatan Popular