Day 55: Alamanda!

Assalamualaikum!
Hye hye hye! Seronok sgt ari ni. Macam aku yg hbs intern kat ICmic tuh. Padahal bdak UPM ngan UIA yg hbs intern. Tapi aku n kawan aku yg syok giler plak. Siap gi jalan2 kat Alamanda. Balik lambat plak tuh. Rehat 2jam smpai jadi 2jam setengah. Hahahha. Memang xhengat dunia berjalan. Bukan shopping pon. Just jln2 je kat Alamanda tuh. Makan pizza hut kat sana. Then gi la round kat situ. Tp mmg have fun giler ari ni. Gelak memanjang. Sok gi jalan lagi. Yeah! Sok nak gi Time Square lak. Nak shopping! Abah dh bagi duit. Maseh Abah! Malas nk berleter panjang, enjoy pics kat bawah ye.

muka2 lapa xsaba nk mkn 

tiru gaya amani



ni yg paling xleh blah skali. ktorng bantai gelak mcm ape je. nama sv ktorng kot. :P

bercadang nk blikan utk sv ktorng. hahahha

dahla masuk lmbat, blh plak nk amik2 gamba lg



hadiah untuk sv module a.3 ktorng. dia nk pndh dh.

bye2 en. afham.

aku wat2 rajin

p/s: xsaba nk tgk HARRY POTTER sok. hopefully ade seat. huuuuuuuuuuuuu

Ulasan

  1. owh lepak x ajak...ehehe..kim slam member2 erh...:P

    BalasPadam
  2. hahahha. cmne aku nk ajak ko. time ni kat ofisla. time rehat ktorng gi.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular