Emas Murah Sempena Hari Budaya Emas 916 Di PG Mall

Assalamualaikum!

Hello readers. Hari ni Iza nak share berita best untuk korang yang suka shopping online and suka beli emas buat koleksi. Jap. Siapa je yang tak suka shopping online kan? Rasanya most of us memang akan shopping online punya la. Especially yang tak sempat or malas nak pergi mall. Apa kata korang join Iza shopping dekat PG Mall ni.


PG MALL


Pernah dengar tak pasal PG Mall ni? Iza pernah share sebelum ni pasal PG Mall. Tapi kalau korang tak tau, PG Mall ni sebenarnya dah established sejak dari tahun 2017 lagi dan satu-satunya local e-commerce platform dekat Malaysia ni. PG Mall ni jugak dapat tempat ke-tiga dalam Iprice insight untuk kategori e-commerce. Korang boleh check out report insight tu dekat sini. Tapi apa yang paling penting korang boleh shopping dekat PG Mall guna mana-mana je e-wallets yang korang ada which ada biasanya e-commerce boleh terima certain e-wallet je. Bukan setakat tu je, apa jenis payment gateaway pun dorang accept tau. So korang boleh shopping dengan senang hati.

HARI BUDAYA EMAS 916 DI PG MALL

Korang pernah dengar pasal Hari Budaya Emas atau 916 Gold Cultural Day? Kalau korang nak tau Malaysia Gold Association (MGA) telah isytihar 9.16 (16 September) sebagai Hari Budaya Emas 916 setiap tahun. Hari Budaya Emas 916 ni sebenarnya untuk memberi kesedaran tentang perhiasan emas yang menjadi ikatan dalam budaya Malaysia, merangsang ekonomi emas tempatan dan jugak untuk membantu perdagangan dua hala Malaysia.


Jadi PG Mall ambil kesempatan ni buat special day untuk barang kemas emas 916 dengan harga terus dari kilang berserta dengan free shipping. Fuh! Korang tak nak ke? Kempen ni akan bermula dari 15 September sehingga 17 September 2020. Haaa. Ni khas dekat PG Mall je tau. Boleh terus shopping dekat sini. Owh! Jangan lupa claim store coupons jugak tau sebelum shopping tu.


"916" ni angka yang sangat bermakna dalam industri Emas di mana 916 ni sebagai tanda emas 22 karat yang dalam sejarahnya paling banyak digunakan untuk barang kemas emas yang halus di negara seperti Malaysia dan Singapura. 

Owh, mana-mana retailers/wholesalers yang nak join pesta ni dan jual dengan harga terus dari kilang boleh jugak join tau. Untuk tengok barang kemas cantik boleh terus ke link bawah ni:


YOU SHOP, WE REWARD DENGAN TOUCH N' GO


Siapa pengguna Touch n' Go korang mesti suka pasal ni. Dekat PG Mall, kalau korang shopping dari 1 September sampai 30 September ni korang boleh dapatkan RM 3 e-wallet reload dengan pembelian sekurang-kurangnya RM 15 dekat PG Mall. Untuk claim RM 3 ni tertakluk kepada pengguna baru je tau. Untuk maklumat lanjut korang boleh click link bawah ni:


SHOPPING GUNA BOOST


Haa. Ada ke readers Iza ni pengguna tegar Boost? Iza ada berita baik ni nak bagitau korang. Kalau korang shopping dekat PG Mall gunakan Boost korang boleh dapat RM 3 cashback dengan pembelian serendah RM 15 je. Best kan? Sape nak bagi kan? Kempen ni start dari 5 September sampai 4 Oktober 2020. Pergi Shopping cepat ok?

HEALTH & BEAUTY ESSENTIAL WEEK


Kita orang perempuan memang tak akan lari nak cari barang berkaitan kecantikan. Kadang-kadang bukan barang makeup je, skincare pun kalau boleh nak beli online. Haa. Dekat PG Mall nanti akan ada offer best tau. Bermula dari 15 September hingga 30 September 2020, korang boleh dapatkan diskaun RM 25 untuk pembelian serendah RM 100 berserta kos penghantaran percuma sehingga RM 4 dengan gunakan code LOVEPGHB25. Tapi kalau korang belanja dari RM 150 pulak korang boleh dapatkan diskaun RM 30 dengan penghantaran percuma sehingga RM 4 dengan gunakan code LOVEPGHB30. Best kan? Ok nanti boleh check out dekat link ni:



JOM SHOPPING DEKAT PG MALL

Banyak kan offer yang PG Mall buat. Cashback lagi, diskaun lagi, emas murah pulak tu. Korang tak nak ke? Apa tunggu lagi? Jom kita sama-sama shopping dekat PG Mall sekarang! Untuk maklumat lanjut korang boleh click link dekat bawah ok?

Website (Shopping Online)

Instagram

Facebook

Thanks for reading. Till we meet again.

Assalamualaikum.

Hashtag:
#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #ByMalaysiansToMalaysians #Touchngo #boost #health&beautyessentialsweek #916sale #Goldculturalday #MGA #MalaysiaGoldAssociation

Ulasan

  1. Sejak akhir-akhir ini PG MALL menjadi femes kan. di tambahan dengan emas ini. Yang pasti kaum wanita tidak melepaskkan peluang ini dan mereka akan serbu jika berkaitan emas ini. hehe

    BalasPadam
  2. Wahh seronok ni kalau dapat shopping emas. Bukan selalu dpt sale emas besar besaran macam ni.

    BalasPadam
  3. Nasib baik sempat grab seutas gelang hari tu. Bagus 916 Gold Cultural Day masa 16hb. Ada la masa untuk kita scroll semua koleksi. Heheeh

    BalasPadam
  4. Bling bling mata tengok perkataan emas. Nanti nak shopping kat PG mall boleh jimat.

    BalasPadam
  5. dengar ramai juga beli emas dari pgmall, sounds like a great investment

    BalasPadam
  6. banyak sgt promosi pg mall sekarang ni. memang bestlah dapat beli emas online :)

    BalasPadam
  7. ramai orang berlumpa nak kumpul emas zaman sekarang.. thanks to PG mall sbb buat promotion ni

    BalasPadam
  8. Investment gold yg bagus utk beli dan simpan utk masa depan. Bagus Pgmall ni mcm2 ada

    BalasPadam
  9. Agak berbaloi beli emas kat sini. Satu pelaburan juga untuk masa hadapan

    BalasPadam
  10. ada tengok kempen ni kat pgmall, tapi belum mampu nak grab haha so shopping benda lain je kat pgmall

    BalasPadam
  11. Sangat berbaloikan beli emas di PG Mall lagi2 time dia promo kaw2 pada Hari Budaya Emas 916 aritue... Siapa yang grab masa tue betul2 untung...

    BalasPadam
  12. Ooo masih ada lagi ke? Nak juga laa skodeng, dapat sebentuk cincin ke jadi lerrr...

    BalasPadam
  13. Bestnya PG Mall ni... ada macam-macam sale termasuklah sale emas.. Memang berbaloi pada sesiapa yang nak buat perlaburan emas

    BalasPadam
  14. It's nice to get RM 3 cashback dengan pembelian serendah RM 15 ! Time to buy more kat PG Mall this September woo hoo!

    BalasPadam
  15. I have been shopping using PG Mall a lot and I must say that I enjoy their cashback. It is awesome to note that they are actually having promotion for gold as well. This will indeed be good investment. :)

    BalasPadam
  16. jom beli emas untuk pelaburan jangka panjang
    berbaloi2

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular